Gorący list od fana! Same smaczki mam dla Was

Nie jesteś dobrym blogerem, ponieważ nie jesteś systematyczna” – to pierwsza wiadomość jaką dostałam na email. PIERWSZA! Czujecie to? Dostajecie PIERWSZĄ wiadomość od czytelnika, która jest jak zbawienie, jak pełny etat w pracy tak gorąco wyczekiwany a tu masz… 

Moja hejtusia czytelniczka (gili gili już Cię uwielbiam xD) napisała mi, że nic z mojego bloga nie będzie, ponieważ jestem niesystematyczna. Haha czytajcie dalej:

  •  „Być albo nie być w blogosferze, zależy wyłącznie od systematyki, bo ta odzwierciedla nasze zainteresowanie i pasję do samego pojęcia jakim jest piękno blogowania… „,
  • …nie da się siłą argumentów zachęcić do swobodnego followersowania…„,
  • każdy musi znać swoją cenę, niestety większość blogów można kupić za 10gr„,
  • „…takie blogi brudzą nasz rynek a to my Polska Społeczność Blogowa (jest coś takiego?) powinniśmy wytyczać trendy jak i granice…

Boże, czy Ty to też czytałeś!?

 

Starałam się kilkakrotnie przeczytać wiadomość, którą dostałam, by w pełni zrozumieć jej przekaz, odczytać między wierszami to, co nie zostało napisane, zanurzyć się w morzu piękna hejtowego trelu, ale kurwa no nie potrafie. Że co, że serwery się zapychają? Że nie wnoszę nic odkrywczego? Nie jestem „wyjątkowa”? Wybacz, bo na pewno czytasz tę wiadomość, ale uświadomie Cię troszeczkę :-).

  1. Jak można powiedzieć, że nic z mojego bloga nie będzie, skoro sama ogłosiłam dokładną datę jego zakończenia? ;-)
  2. Jak można powiedzieć, że ja nie jestem dobrym blogerem, skoro sama wyraziłam swoją opinię o sobie i moim „blogowaniu” tutaj: https://przedama.wordpress.com/2015/03/12/jak-zostac-blogerem-z-dupy/
  3. Systematyczność kluczem do sukcesu – zgadzam się z tobą w 100%. Systematyczność jest ważna: dla jednych seksik raz dziennie dla poprawy krążenia jest wskazany!
  4. Pojęcie piękna jakim jest blogosfera niestety jest względne i nie każdy zachwyca się nim co  rano, dziękując Internetowi, że tak ładnie pokazuje posty a jednocześnie przepraszać sama siebię za pychę i dumę jaka rozpiera mnie po każdym opublikowaniu wpisu…. Pewnie dla tego miałam taki długi przestuj teraz…
  5. Jakim cudem trafiłeś na mój blog czytelniczku, skoro google go jeszcze nie raczyło nawet zaakceptować w wyszukiwarce :D Skoro weszłaś sama na mój blog, sama wyszukałaś mnie jakimś cudem (nie przypominam sobie bym odwiedzała Twój blog…) to znaczy, że popyt napędza podaż czy na odwrót?

Twój wpis mnie oczarował, chyba go wydrukuję, oprawię w ramkę i powieszę nad biurkiem! SZCZERZE! bo dawno mnie nic tak nie zmotywowało do działania jak ta wiadomość!! :D Czuję tyle energi, że mogłabym cały Interner opanować! Haha mogłabym nawet pomyśleć o zmianie daty mojej „śmierci blogowej” byś mi jeszcze więcej słodkości i motywacji pisała każdego dnia! SŁAWA I CHWAŁA!

Serio, kocham ludzi :D

11 thoughts on “Gorący list od fana! Same smaczki mam dla Was

    1. Nie mam pojęcia na jakim drzewie obfitości przesiadują (albo jeszcze lepiej – z jakiego jedzą…) i jakim cudem nas odnajdują :-) Może zdradzę wam kilka porad jak ich przywołać do siebie? XD

      Lubię to

  1. Niedawno rozpoczęłam zabawę z blogowaniem, sądząc że nie ma związanych z tym zajęciem żadnych barier i ograniczeń i jest tylko jedna zasada – żadnych zasad. Upssss… czyżbym nie odrobiła lekcji i teraz ktoś do mnie napisze listę skarg i zażaleń? Wytykając błędy?
    Fajnie, że to opisałam i wzięłaś to na wesoło – pozdrawiam!

    Polubione przez 1 osoba

    1. Bo z tego listu mogłam jedynie buchnąć śmiechem po jego przeczytaniu albo pomyśleć „wtf” co do autora – co jedno i drugie wiąże się z głośnym „hahaha”. Ok, nie wszystkie blogi są równe, niektórzy baaardzo serio podchodzą do blogowania i chcą z tego uczynić dodatkowy etat, ale inni (np: ja!) chcą się tylko trochę pobawić w blogera. Jeśli ktoś to odkrył to chwała i sława dla niego. Nie rozumiem dlaczego i po co ktoś miałby (czelność xD) mi prawić kazania co źle a co dobrze robie :-) Więcej pozytywu ludzie ;-)

      Lubię to

  2. :D rany, jak się uśmiałam… nie wiedziałam, że czytelnicy piszą TAKIE maile do blogerów ;) nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak Polska Społeczność Blogowa a zdanie „nie da się siłą argumentów zachęcić do swobodnego followersowania” kompletnie mnie oczarowało :D
    Ja pierdzielę ;)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

