Owocowy detoks na wiosnę

Nie stosuję żadnej diety, ponieważ: jestem zbyt leniwa/ życie jest za któtkie by sobie odmawiać przyjemności/ nie umiem przyzwoicie smacznie gotować – niepotrzebne skreślić.

Nie lubię stosować diet. Doszłam do wniosku, że w tym całym bałaganie „co jeść a czego nie”,  najważniejsze jest by się wsłuchać w swój organizm i trzymać się swoich zasad. 

Wsłuchać się w swój organizm – nie chodzi tutaj o burczenie w brzuchu, gdy przechodzisz obok KFC czy McDonalds’a. Czasami organizm sam nam podpowiada, czego mu brakuje i wtedy mamy ochotę zjeść coś kwaśnego, jakiś owoc, rybę – po prostu potrzebuje witamin, a mózg by nam to podpowiedzieć przywołuje określone obrazki/zapachy/smak w naszej pamięci. NIE – frytki witamin nie mają – jeśli pomyślimy o frytkach to jest to znak, że mamy zwarcie organizmu i źle nam podpowiada! Frytki na bok!

Moją jedną z pośród kilku zasad zdrowego odżywiania (mam taką nadzieję, ponieważ jeszcze nikt nie wyraził fachowej opinii na jej temat…ups) jest robienie sobie owocowego dnia.

W ciągu tygodnia nie bardzo mam czas i chęci na robienie sałatek do pracy, natomiast po pracy najchętniej już idę spać (nie no żart ).

Wybrałam sobie sobotę albo niedzielę, by właśnie wtedy nafaszerować swój organizm porządną dawką witamin. W taki dzień jem bardzo dużo różnych owoców niż zwykle – oczywiście jem masę innych produktów i obiad w miarę normalny, chodzi o to, że proporcje są naprawdę widoczne. Wiosna już zapukała, zima odleciała więc trzeba zrobić porządek  jak ludzie na swoich działkach (jak to na innym blogu przeczytałam „być ogrodnikiem własnego ciała” :D Wybaczcie mi się to po części z czymś innym kojarzy, ale można podpiąć to pod wyplewienie tłuszczu/toksyn haha :D sorrry już nie będę haha moja wyobraźnia).

Przedstawiam Państwu moją śniadaniową sałatkę!

IMG_20150321_111428

IMG_20150321_111751

Tadam!
Tadam!

Ps: Z racje tego, że jak wspomniałam wyżej, nie wychodzi mi pichcenie, mus z awokado nie nadaje się do pokazania w Internetach… ma dość hmmm oryginalny kolor ….

3 thoughts on “Owocowy detoks na wiosnę

Skomentuj

