Najpiękniejsze zaćmienie słońca w Norwegii! Dużo zdjęć

Statystycznie jestem w najlepszym miejscu na ziemi, by móc oglądać zaćmienie słońca. Takie zjawisko nie zdarza się zbyt często, więc korzystając z okazji postanowiłam uwietrznić je na zdjęciach. Efekt był oszałamiający!! Sama nie mogę przestać na nie patrzeć!

BO NIC NA NICH NIE WIDAĆ!!! 

To jakaś paranoja! Być w najlepszym punkcie obserwacyjnym i widzieć mleko??? SERIOUSLY??!!

Specjalnie na tę okazję, wczoraj, zaklepałam sobie trochę wolnego w pracy, wyporzyczyłam aparat – zebrałam garstkę znamomych, żeby było przyjemnij oglądać to coś… Gównoooo białe… Mokniemy z termosami gorącej kawy i śmiejemy się z mojego genialnego i jakże udanego planu. :) Zajebiście jest. Mogę podsumować ten wyjątkowy dzień słowem ”noszkurwamać”. Norwegia taka piękna i nieobliczalna.

Dla zobrazowania skali zniszczenia przedstawiam zdjęcia, ak jak jest na codzień i tak jak było dzisiaj …. Widzicie to? WIDZICIE?! Czy tylko u mnie było take niebo? Jak u was to wygladało? Pooglądam zdjęcia na Internetach w okularach przeciwsłonecznyvh… Poczuję się jakbym sama je robiła B-)

DSC04124
Zwykły słoneczny dzień – zdj. własne

 

DSC04130
Mleko się rozlało… – zdj. własne

 

DSC04126
Troszkę fjordów w zwykły słoneczny dzień – zdj. własne

 

DSC04131
Fjordy w śmietanie – zdj. własne

 

Rany... Ale zadymiło...
Rany… Ale zadymiło…
Tutaj uchwyciłam zaćmienie słońca.... Dosłownie!
Tutaj uchwyciłam zaćmienie słońca…. Dosłownie!

Ps: nie wiem kto jest autorem zdjęcia głównego… Ale jest BOSKIE!

11 thoughts on “Najpiękniejsze zaćmienie słońca w Norwegii! Dużo zdjęć

  1. A widzisz w Polsce pogoda była sprzyjająca do oglądania zacmienia. Ja nie byłam
    Przygotowana wiec nie oglądałam ale moi znajomi naprawde piękne zdjecia porobili ;). Nie
    Przejmuj sie! Moze dożyjemy następnego ;d

    Lubię to

    1. Dokładnie! Na początku zawsze jest mega wku#w i foch na wszystko i wszystkich. Później, jak dotrze do ciebie „wyjątkowość” tej chwili to nie możesz przestać śmiać się sama z siebie :-)

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

