Dzień Kobiet – jak masz to przetrwać

8 marca to szczególna data dla Kobiet. Dlaczego? Ponieważ jest w kalendarzy – i tak ma zostać. Wszyscy mają o niej pamiętać, ponieważ JEST W KALENDARZU!

Ok, ok, rozumiem, że nie wszyscy mają kalendarz z przypominajkami, albo po prostu nie zerkają tam zbyt często i mogłoby się tak stać, że ON nagle sobie przypomni, że kobiety mają taki dzień… Hmmm… Już na wstępie facet jest na straconej pozycji, nie do odratowania… Zginie marnie… Panie, miej go w opiece…

Niestety, życie to nie film a tym bardziej nie japońskie anime, gdzie wszystkie panienki pragną jednego… i to nie jest shushi…

sexy_anime_girls
Myślę, że kliknęliście tylko z powodu tego zdjęcia… więc się napatrzcie na shushi

W naszym życiu – KOBIECYM, mężczyźni muszą się delikatnie postarać. Tak – delikatnie. Nikt nie mówi, że musicie od razu targać rajskie kwiaty czy grać na fortepianie bez koszulki z widocznym kaloryferem czy być niczym James Bond tylko, że bez takiej ilości kobiet.

Delikatnie i małymi kroczkami a i do kaloryfera dotrzesz.

Zasada jak przetrwać ten dzień jest wymagająca, ale do przeżycia! A ty chcesz żyć!!!! 

  1. Nie daj po sobie poznać, że zapomniałeś jaki jest dzisiaj dzień. Szybko! Wyślij SMS lub MMS z miłym słówkiem, nie muszą to być życzenia.
  2. Ogarnij się! Nic bardziej laski nie rozzłości niż fakt, że w tak cudowny dzień facet nie zadbał nawet o to by się porządnie ogolić… wiem co mówię…
  3. Kwiaty – jeśli 8 marca jest w niedzielę lub w jakikolwiek inny dzień świąteczny jesteś w dupie. Musisz wykombinować wiecheć – w Galeriach Handlowych są kwiaciarnie albo w Carrefoure punkt z doniczkowymi… haha nie wiem facet jak ją przerobisz, żeby zaakceptowała doniczkową Dracenę zamiast wiązanki tulipanów xD 
  4. Coś słodkiego. Nie! Sam kwiatek nie wystarczy! Dziewczyny są słodkie więc dajemy im słodycze! Nie ważne czy się odchudzają czy nie – po prostu jak im nie dasz będzie to uważane jako skąpstwo z twojej strony. Zmarnują się jeśli ich nie zje?? Czlowieku, myśl strategiczniej…. Czekoladki postawione na półce tak, żeby odwiedzające psiapsiółki je widziały, zrobią znakomitą robotę za ciebie!! Jak jeszcze tego nie czaisz, daj sobie 5 minut namysłu.
  5. Jeśli już kupiłeś Dracenę, czas pomyśleć o prezencie. Niestety Dzień Kobiet jest tylko raz w roku, więc, żebyś wyszedł z twarzą musisz zacisnąć pasa. Pomyśl o jej upodobaniach co lubi. może to być drobna biżuteria, książka, kosmetyk (chociaż tutaj odradzam takiej próby zakupu), pluszak, gadżet, coś z ubioru itp. Do wyboru do koloru. Jeśli chcesz podbić bardziej jej już podbite serce kup 2 prezenty. Jeden dla niej, drugi dla ”niej” (patrz punkt 4).
  6. Atrakcja wieczoru! Są 2 opcje: Jeśli dziewczyna mieszka w bloku – zaproś ją na wypad w miasto. Para zakochanych trzyma się razem bez ciotki za cienką ścianą! Jeśli dziewczyna mieszka w domu jest już prościej. Atrakcja to już można pojechać po bandzie: kolacja, kino, czasoumilacze ( to samo można zrobić w domu).

Dzień Kobiet nie jest taki zły – jeśli dobrze to rozegrasz jest bardziej przyjemny dla Ciebie niż dla niej :) (patrz punkt 4).

Chociaż… mimo tych pluszaków, tulipanów i całego dnia atrakcji, jest miło, tak zwyczajnie i normalnie po prostu pmóc się przytulić do naszego ukochanego.. a wiem co mówię :))

Advertisements

2 thoughts on “Dzień Kobiet – jak masz to przetrwać

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s